Tuesday, March 1, 2011

Armas aeg


Pildil: toa uus kujundus.
Eilne päev kujunes meeleolukaks.
Hommikul tegin edasi doktoritöö Heruczina osa (juhtum 1758 Crisio magistraadis Ungaris).
Taipasin, et mu ID-kaardil on kadunud pinn- ja pukk koodid, nõnda tuli mul minna läbi talvise valge avaruse Mäekalda tänavale neid otsima. Vilmsi ja Katusepapi uulitsatel meenusid iidsed romantilised sündmused, mis neis paigus on juhtunud. Üle hulga aja oli tore tunne. Enam-vähem sinnakanti jäi ka raamatukogu, seal andsin ära Tzvetan Todorovi "Poetique de la prose", mida läks mul tarvis publikatsiooni kirjutamiseks.
Kui tööle jõudsin, veendusin, et minu kaardi koodid töötasid ja andsin elektrooniliselt oma hääle neil valimistel. Valitud kandidaadil ei hakka ma pikemalt peatuma, ütlen vaid, et tegu oli sama kandidaadiga, kelle poolt enamus lasnamäelasi pidevalt suurel hulgal hääletab. Olen elu jooksul Lasnamäega väga harjunud, kuid minu unistuseks on elada Rapla rajoonis Öökulli külas, mis on armsad lapsepõlvepaigad. Paraku saab aeg kogu aja otsa ja ma ei saa kolimisele mõteldagi. Ka praeguse kirjatöö kirjutamine võtab asjatult aega, mida ma võiksin hoopis kulutada hoopis töö rügamiseks.
Kui buss nr 54 Akadeemilisse raamatukokku sõitsin, avasin Facebooki ja nägin, et seal käis vaidlus Ernesto "Che" Guevara üle, Erkki Bahovski ja Lauri Vahtre ühelt ja Annes Ihoma teiselt poolelt. Ütlesin ka oma sõna sekka.
Õhtu enam nii meeldiv ei olnud. Pangakaart oli miinuses ja tõlkimistöö juurde ma ei jõudnudki, sest masendas Google´i Chrome´i rookimine kompuutris. Kell 21.08 kukkusin sügavasse unne ja magasin kümme tundi järjest.

No comments: