Friday, June 26, 2009

Rindkere Issand

Kallis Kristuses,

selle e-maili, kui lugeda seda, Mai hea Jumal õnnistagu teid Jeesuse nimi

Me tervitame teid nimel meie Issanda Jeesuse Kristuse Issand, et olen proua Sarah Thomas Vabariik Kuveit, kus olin hr Steven Thomas, kes töötas koos Kuveit saatkond Elevandiluurannik üheksa aastat, enne kui ta suri 12 / 01/2008 . Me olime abielus üksteist aastat ilma lapsele. Ta suri pärast lühikest haigust, mis kestis vaid neli päeva. Enne oma surma olime mõlemad sündinud uuesti Christian. Pärast tema surma olen otsustanud mitte abielluda uuesti või ei saanud lapse väljaspool minu kodu, mille vastu Piiblis on.

Kui Miesvainajani oli elus ta hoiustatud summa $ 9,5 00 miljonit dollarit, mis ühendab riigi liitus pank Abidjan Cote d'Ivoire Lääne-Aafrikas. Praegu see raha on ikka veel pangas. Hiljuti, minu arst ütles mulle, mitte võtta järgmise kaheksa kuu jooksul, sest vähk probleem.

Igaüks, kes häirib mind kõige rohkem on minu merehaigus. Teades minu tingimus Décidé annetama käesoleva fondi charity organisatsioon, mis kasutab seda raha, kuidas ma Mandari lisatud. Ma tahan, organisatsioon, mis kasutab selle fondi jaoks lastekodu, koolid, kirikud, leskedele, paljundus sõna Jumal ja püüdma Jumala maja on säilitatud. Piibel tehakse meil mõista, et "õnnistatud on käsi, mis annab."

Tegin sellise otsuse, sest ma ei ole ühtegi last, kes pärivad selle raha ja minu abikaasa sugulased ei kristlaste ja ma ei taha oma mehe pingutusi, mida tuleb kasutada inimesed, kes ei usu Jumalat.

Ma ei taha olukorras, kus see raha kasutatakse ära pirullinen viisil. See on põhjus, miks ma seda otsust. Ma ei karda surma seega ma tean, kus ma lähen. Ma tean, et mul on rindkere Issand. The Exodus 14 v 14 ütleb, et "Mr võidelda minu asjas ja ma läbi mu rahu."

Ma ei pea telefonside selles osas, sest mu tervise seega esinemise minu abikaasa sugulased umbes mind alati. Ma ei taha neid teada seda arengut. Jumalaga kõik asjad on võimalikud. Niipea, kui te saate oma vastuse, mina annan teile kontakti panka Abidjan Cote d'Ivoire Lääne-Aafrikas.

Me avaldame ka kirjas, et te proovida praeguse saaja selle fondi alates justiitsministeerium, Cote d'Ivoire. Soovin teile ja kiriku alati rogaran mulle, sest Issand on minu karjane. Minu õnn on, et olen elanud oma elu väärt kristlane.

See, kes soovib teenida lord peab ta vaimu ja tõde. Palun alati palvetama kõigi oma elus. Soovite ühendust võtta e-posti eespool hilinemist oma vastuse annab mulle koha hankimisel teises kirikus sel samal eesmärgil. Veenduge, et tegutseda vastavalt, nagu on näidatud allpool. On oodata, kui saadaksite oma vastuse kiiresti.

Jätkatakse Issand õnnistatud.
Sinu õde Kristus,
Õde Sarah Thomas.

MÄRKUS: PALUN VASTA mind sellel MY PRIVATE EMAIL
( E-post (sarahthomas4u@yahoo.com)
Turvalisuse tagamiseks OK THANKS JA KONFIDENTSIAALNE).

No comments: